تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
بخش های درمانی بیمارستان آپادانا به صورت کامل بازسازی شد

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۶/۰۳/۰۴

به گزارش واحد روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی آپادانا با آغاز سال نو در برنامه ای ضربتی  بخشهای جراحی مردان وجراحی زنان به همت مدیرعامل و هیئت مدیره محترم مورد بازسازی کامل ساختمانی و تاسیساتی قرار گرفت.

با توجه به اهمیت اماکن درمانی چه از لحاظ فیزیکی و تجهیزات ،بلکه از لحاظ روانی نیز می بایست به گونه ای باشند که بیمار به احساس آرامش و اطمینان خاطر دست بیابد. که با اجرای طرح بازسازی تحولی اساسی در ارائه خدمات و کیفیت فضای بیمارستان ایجاد می شود .

دکتر فرامرز بهشتی فر: بر این اساس بازسازی سایربخشهای این بیمارستان در قالب ارتقاء هتلینگ برنامه تحول نظام سلامت در حال اجراست.

وی با تاکید بر اینکه در این طرح بخش های بستری (جراحی مردان و جراحی زنان) به طور کامل و بر اساس استانداردهای روز ساخت و ساز مراکز درمانی و همچنین با استفاده از بهترین تجهیزات و امکانات مورد بازسازی قرار گرفته خاطر نشان کرد: در طرح بازسازی به امکانات هتلینگ و رفاهی بیماران نیز توجه لازم شده است به طوری که بیماران می توانند از امکانات  پیشرفته و کامل همچون اتاق های خصوصی  بهره مند می شوند.و به امید خداوند متعال به جهت تکمیل امکانات رفاهی و هتلینگ بیماران در چند روز آینده بخش ویژه VIP  به بهربرداری خواهد رسید .

اقدامات انجام شده :

1-تعویض کلیه تجهیزات بهداشتی (از قبیل شیرآلات و روشویی،سرامیک سرویس های بهداشتی،سیستم فاضلاب، تهویه ها و ...)

2- نصب سقف کاذب در اتاق ها و راه رو ها

3- تعویض و ارتقا نور اتاقها

4- تعویض و نصب تمامی پنجره ها به دوجداره

5- رنگ تمام اتاقها و راه رو های بخش ها

6- تعویض درب ها ی اتاقها

7- نصب کولرهای دوتیکه

8- نصب تلویزیون در تمامی اتاقها


fuck

نشریات الکترونیک

fuck

مقالات عمومی و تخصصی

fuck

تورمجازی و گالری تصاویر

fuck

پزشکان و متخصصان مجموعه آپادانا